Rekod Baca 2012




Contoh Rekod Baca Individu


Contoh Rekod Baca Keselurahan

Februari 21, 2012

Kad Bertema Rumah Saya













PERMAINAN MINDA UNTUK MURID
                                                include 6 puzzle bahagian2 dalam rumah!!

PENUKARAN NICKNAME PRASEKOLAH SEMAIAN SUBUR

Dengan ini....
Dengan suka-suka hatinya i dengan rela hati dahpun menukar nama kelas i yang sebelum ni memang u all tau dengan nama Prasekolah Semaian Subur..
Secara rasminya dengan sendiri ..bermula detik ini nama kelas i ialah PRASEKOLAH AULAD BESTARI
(belum update dalam SMPK lagi..kikiki)
Kenapa yek???
mungkin sebab semaian depan kelas i tu dah tak berapa subur kot..huhuhu...itu bukanlah sebabnya ye..(sebab sawi yang ustaz baru tanam depan kelas i tu melebar dengan subur sekali)..
Memandangkan tahun ni i dapat partner baru untuk kelas baru..so, senang cerita untuk mencantikkan dan memperkemaskan lagi perancangan dan program prasekolah kami, i ambil keputusan untuk menamakan kelas i dengan AULAD BESTARI dan kelas partner i Cik NurSaniah dengan nama  AULAD BIJAK..
baru nampak macam ngam kan :) ..nama kelas pun memainkan peranan jugak yer..so, i harap lepas ni ada jalinan yang lebih menarik, idea yang lebih menarik dapat i sharekan bersama Cikgu Nur Saniah (PISMP) dalam blog kudus nie..


Design bunting untuk i tampal di jalan masuk ke kelas prasekolah


yang ni nak letak dekat pintu gerbang depan kelas :)


Februari 06, 2012

Menulis Nama Sendiri

Contoh latihan menulis nama sendri..
40% daripada tak boleh tulis nama mereka sendiri dah pun berjaya tulis nama pada lembaran2 kerja diorang hasil daripada latihan macam kat bawah ni...mintak diorang ulang banyak kali..kalau still x boleh..printout je lagi name diorang ni suruh tulis dekat rumah..lama2 confem boleh punye :)