Pengikut

April 13, 2010

Cup Kids

Assalamualaikum..
Walaupun baru masuk hari ke-4 saya tak update blog nie, tp saya rasa macam dah mula nak bersawang ...Mungkin entry kali nie boleh jugak saya kongsikan dengan kawan-kawan yang begitu setia dengan blog saya..Idea niepun saya ambil dengan rakan blog juga..Anyway, thanks a lot pada semua teman-teman yang berada di link blog saya coz anda semua memang best!!
Hadirnya kita memang dicipta dan kita akan terus mencipta...yaa!!!
Inilah dia Cup Kids yang saya maksudkan:

Bahan-bahan:
  • Kertas pelbagai warna.
  • Gambar setiap murid yang telah di print.i
  • Lidi
  • Gunting
  • Gam



Sebenarnya Cup Kids ni tak siap sepenuhnya lagi..tapi dah tak sabar-sabar nak entry kat blog..
Kalau cikgu-cikgu nak buat jangan lupa tag kan nama mereka kat bawah daun tu yek..minta mereka gunting dan gam kan sendiri..kertas warna pink rasanya sgt menarik..


Anak-anak seronok bila lihat gambar mereka dah jadi sekeping bunga...
Selain dapat menggembirakan hati anak-anak saya..Saya sebenarnya dah dapat penuhkan satu lagi ruang kosong rak saya..Dulu saya ingat nak kena gubah bunga nak letak di sudut rak tu..emm,dah jimat tak payah nak bazir duit beli bunga lagi..letak jer hasil kerja mereka ni dah nampak begitu cantik!!

MyEm0.Com
RENUNG-RENUNGKANLAH :)

Ilmu yang memberi manfaat adalah ibarat kawan yang cerdik lagi setia..
 Ia sentiasa mengingatkan dan memimpin kita kejalan yang menyelamatkan..

1 ulasan:

Noradilah Bt Hj Nain berkata...

Suka tengok hasil nii..beri idea utk saya pada tema bunga nanti..boleh buat dgn murid2..tqvm..

Related Posts with Thumbnails

Labels

Idealogi Cikgu Eela (91) Lembaran Kerja (53) Tema (45) Aktiviti murid (40) Craft (40) diari (34) BBM (32) Tunjang B.Malaysia (30) Hasil kerja murid (29) ABC (18) Clipart (17) keceriaan (17) Tunjang B.Inggeris (16) Aktiviti Prasekolah (15) Kreativiti (15) Tunjang STI (15) Nota Pendidikan Awal Kanak-Kanak (14) Asignment PRA (12) Cerita Kanak-Kanak (12) Info Semasa (12) Pengurusan Prasekolah (12) Aktiviti Prasekolah Zon Jengka (8) Banner (8) Download (8) LINUS (7) Nota Pendidikan Prasekolah (7) BBB (6) Brosur (6) Bulan Kemerdekaan (6) Decoration Class (6) Landskap pekebunan (6) Rekod Baca (6) menu PPM (6) Aktiviti menulis (5) Awal Matematik (5) Bunting (5) Creativity (5) Fizikal (5) ICT (5) Inovasi (5) Pemantauan (5) Theme (5) Bookmarks (4) FB Preschool Shoppe (4) Kolaj (4) Lagu Kanak-Kanak (4) Misi cuti sekolah (4) Origami (4) Takwim (4) Themes (4) Tunjang Kerohanian Sikap dan Nilai (4) Hiasan Kelas (3) Kenderaan (3) Lawatan (3) Motivasi Diri (3) Pekerjaan (3) Persediaan Awal Tahun (3) Tunjang Sosio Emosi (3) minggu orientasi (3) Aktiviti Sekolah (2) Anggota Badan (2) Boneka (2) FB Cikgu Group Eela (2) Pentaksiran (2) Playdough (2) Serangga (2) Tips (2) Tumbuh-tumbuhan (2) B.Malaysia Stem (1) Biodata Aulad Bestari (1) CNY (1) Cuaca (1) Diagram (1) Diorama (1) Grafik (1) Ilmu (1) Innovation (1) Institusi Awam (1) Jiran Saya (1) Kemudahan Awam (1) Kerja Cuti Sekolah (1) Logo (1) Pemulihan Khas (1) Pop up Card (1) Ringbook (1) Sayur-Sayuran (1) Scrap Book (1) Socio-Emotional Stem (1) Stem STI (1) Stickers Board (1) Tema Kenderaan Darat (1) Theme Land Vehicle (1) Video (1) flipped classroom (1)

Senaman Si Tommy

/