Pengikut

Ogos 08, 2011

Seronok dapat BUKU ADIK BIJAK 3

Bertuahnya diorang tahun ni coz dapat buku ADIK BIJAK 3 yang dahpun i hasilkan...frust jugak tengok diorang ni yang dah abis AB2 asik dok main je..dah malas baca buku..buject da pandai baca latu..mmm...i pun ape lagi..pulun siapkan buku 3 ni pulak..taknak kasi can diorang dok saje..hahhaa...
yang pasti diorang seronok sangat!!..tu yang buat i pun jadi seronok...boleh diorang bawa balik rumahkan...i dah suruh diaorang beli buku cerita sendiri..tapi ealakan..tak semua parents ni alert pasal belajar diorang ni..kadang2 tak mampu asik nak beli buku je kat anak :)
buku ni i prepare untuk cuti hujung tahun nanti jugak..risau kot dioarang langsung xbaca..habis lupe apa yg dah blajar..bila naik tahun 1 nanti..xpasal2 yang xpatut duduk kelas LINUS tibe2 trcampak pulak dia kat situ :(..




  Farah memang dah lancar membaca..seingat masa baru masuk pra dulu..dia baru pandai membatang sukukata kvkv..tapi budaknya memang cepat cacthup...sbb tu dia da boleh baca..senang hati cikgu :)

Ini Adlina...selalu kena marah sebab dia suka menghafal..seawal bulan 4 dia dah tamat ADIK BIJAK2.. tapi bila suruh baca buku cerita dia masih tergagap2 mengeja...naik hangen di buatnye..huhuhu
tapi alhamdulillah sekarang dia dah boleh baca walau x selancar mana :)

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Labels

Idealogi Cikgu Eela (91) Lembaran Kerja (52) Tema (44) Aktiviti murid (40) Craft (40) diari (34) BBM (32) Tunjang B.Malaysia (30) Hasil kerja murid (29) ABC (18) Clipart (17) keceriaan (17) Aktiviti Prasekolah (15) Kreativiti (15) Tunjang B.Inggeris (15) Tunjang STI (15) Nota Pendidikan Awal Kanak-Kanak (14) Asignment PRA (12) Cerita Kanak-Kanak (12) Info Semasa (12) Pengurusan Prasekolah (12) Aktiviti Prasekolah Zon Jengka (8) Banner (8) Download (8) LINUS (7) Nota Pendidikan Prasekolah (7) BBB (6) Brosur (6) Bulan Kemerdekaan (6) Decoration Class (6) Landskap pekebunan (6) Rekod Baca (6) menu PPM (6) Aktiviti menulis (5) Awal Matematik (5) Bunting (5) Creativity (5) Fizikal (5) ICT (5) Inovasi (5) Pemantauan (5) Theme (5) Bookmarks (4) FB Preschool Shoppe (4) Kolaj (4) Lagu Kanak-Kanak (4) Misi cuti sekolah (4) Origami (4) Takwim (4) Themes (4) Tunjang Kerohanian Sikap dan Nilai (4) Hiasan Kelas (3) Kenderaan (3) Lawatan (3) Motivasi Diri (3) Pekerjaan (3) Persediaan Awal Tahun (3) Tunjang Sosio Emosi (3) minggu orientasi (3) Aktiviti Sekolah (2) Anggota Badan (2) Boneka (2) FB Cikgu Group Eela (2) Pentaksiran (2) Playdough (2) Serangga (2) Tips (2) Tumbuh-tumbuhan (2) B.Malaysia Stem (1) Biodata Aulad Bestari (1) CNY (1) Cuaca (1) Diagram (1) Diorama (1) Grafik (1) Ilmu (1) Innovation (1) Institusi Awam (1) Jiran Saya (1) Kemudahan Awam (1) Kerja Cuti Sekolah (1) Logo (1) Pemulihan Khas (1) Pop up Card (1) Ringbook (1) Scrap Book (1) Socio-Emotional Stem (1) Stem STI (1) Stickers Board (1) Tema Kenderaan Darat (1) Theme Land Vehicle (1) Video (1) flipped classroom (1)

Senaman Si Tommy

/