Pengikut

November 21, 2011

Cikgu Comel Macam Bunga ????

I saja nak share satu cerita yg pada i sgt terhibur n kelakar pun ada,dah lama simpan ni..n baru hari ni dapat i postkan..hihihi..satu pagi tu, bila i keluar je dari pintu kereta...ade la 4-5 orang budak2 i yang selalu datang awal sekolah, ramai2 sebut..."Cikgu eela comel macam bunga dan cantik macam model"....hahhaha...terhiburnya i pagi tu dek telatah diorang ni...rupa2nye si Farah dah buat satu yg i rasa istimewa sangat tuk i hari tu...cubela u all tengok kat bawah ni...i pun xpernah ajar teknik ni dekat dia...tapinya, dia mmg budak yang kreatif sangat2...

 I tanya...Farah buat macam mana ni..." saya ambik tisu banyak2..lepastu saya basahkan...baru boleh warna dan tulis kat atas tisu tu"...
Cantikkan..."comel dah jadi comil....model dah jadi modil"....whateverla..ni satu perkembangan yang baik sangat tuk budak2 seawal usia macam Farah...


Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Labels

Idealogi Cikgu Eela (91) Lembaran Kerja (52) Tema (44) Aktiviti murid (40) Craft (40) diari (34) BBM (32) Tunjang B.Malaysia (30) Hasil kerja murid (29) ABC (18) Clipart (17) keceriaan (17) Aktiviti Prasekolah (15) Kreativiti (15) Tunjang B.Inggeris (15) Tunjang STI (15) Nota Pendidikan Awal Kanak-Kanak (14) Asignment PRA (12) Cerita Kanak-Kanak (12) Info Semasa (12) Pengurusan Prasekolah (12) Aktiviti Prasekolah Zon Jengka (8) Banner (8) Download (8) LINUS (7) Nota Pendidikan Prasekolah (7) BBB (6) Brosur (6) Bulan Kemerdekaan (6) Decoration Class (6) Landskap pekebunan (6) Rekod Baca (6) menu PPM (6) Aktiviti menulis (5) Awal Matematik (5) Bunting (5) Creativity (5) Fizikal (5) ICT (5) Inovasi (5) Pemantauan (5) Theme (5) Bookmarks (4) FB Preschool Shoppe (4) Kolaj (4) Lagu Kanak-Kanak (4) Misi cuti sekolah (4) Origami (4) Takwim (4) Themes (4) Tunjang Kerohanian Sikap dan Nilai (4) Hiasan Kelas (3) Kenderaan (3) Lawatan (3) Motivasi Diri (3) Pekerjaan (3) Persediaan Awal Tahun (3) Tunjang Sosio Emosi (3) minggu orientasi (3) Aktiviti Sekolah (2) Anggota Badan (2) Boneka (2) FB Cikgu Group Eela (2) Pentaksiran (2) Playdough (2) Serangga (2) Tips (2) Tumbuh-tumbuhan (2) B.Malaysia Stem (1) Biodata Aulad Bestari (1) CNY (1) Cuaca (1) Diagram (1) Diorama (1) Grafik (1) Ilmu (1) Innovation (1) Institusi Awam (1) Jiran Saya (1) Kemudahan Awam (1) Kerja Cuti Sekolah (1) Logo (1) Pemulihan Khas (1) Pop up Card (1) Ringbook (1) Scrap Book (1) Socio-Emotional Stem (1) Stem STI (1) Stickers Board (1) Tema Kenderaan Darat (1) Theme Land Vehicle (1) Video (1) flipped classroom (1)

Senaman Si Tommy

/